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portada Global Corporate Entrepreneurship: Perspectives, Practices, Principles, and Policies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781728399454
Categorías

Global Corporate Entrepreneurship: Perspectives, Practices, Principles, and Policies (en Inglés)

Kafayat Kehinde Lamidi (Autor) · Authorhouse Uk · Tapa Blanda

Global Corporate Entrepreneurship: Perspectives, Practices, Principles, and Policies (en Inglés) - Kafayat Kehinde Lamidi

Libro Nuevo

$ 77.647

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Global Corporate Entrepreneurship: Perspectives, Practices, Principles, and Policies (en Inglés)"

Navigating the constantly changing global context of today calls for a need to work with and develop understanding of multiple actors beyond the local environment. This requires leaders and organisations to have not just multiple perspectives but also a global view of the increasingly interconnected business world. Transcending beyond social science theories, GLOBAL CORPORATE ENTREPRENEURSHIP provides a comprehensive insight into perspectives, practices, principles, and policies of self-defined organisations. The integrative approach employed in the book challenges management concepts and theories and advances deeper levels of understanding of corporate entrepreneurial practices. This resourceful, advanced-level book is a must read for all active researchers, individuals, and organisations aspiring toward becoming more globally fit. This Volume II of the book documents all case-by-case models of the organisations investigated and Volume III is a complementary but standalone book entitled ‘Global Business Hybridization’ incorporating a self-help approach to stimulate the reader to reflect on and engage in self-development exercises.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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