Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
484
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 2.5 cm
Peso
0.93 kg.
ISBN13
9780367773410
N° edición
1

Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career (en Inglés)

David Brown (Autor) · Alex Thompson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career (en Inglés) - Brown, David ; Thompson, Alex

Libro Nuevo

$ 156.665

$ 261.109

Ahorras: $ 104.444

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career (en Inglés)"

This comprehensive textbook introduces students to all the core principles of marketing practice using an employability-focused approach. Essentials of Marketing is underpinned by six pillars, which flow through each chapter: marketing ethics, sustainability, stakeholder engagement, globalisation, the power of new media, and measuring success. The book demystifies theory by placing it in contexts which are recognisable to a diverse readership, using real-life case studies and examples designed to engage today's technologically savvy and internationally oriented students. The book includes a comprehensive running case study in which readers are invited to adopt the roles of marketing assistant, marketing manager, and marketing director within regional markets, applying the knowledge that they have learned in each chapter into modern, realistic contexts, which simulate a marketing career. Key features to aid learning and comprehension include case studies, chapter objectives and summaries, key learning points, and key questions. With a uniquely accessible and applied approach, Essentials of Marketing is designed as a core text for undergraduate and postgraduate students studying Introduction to marketing, marketing management, and principles of marketing modules. Digital learning resources include a comprehensive instructor's manual to guide interaction with the applied case study, PowerPoint slides, and a test bank.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes