Estamos de festejo solo por hoy hasta 40% Dcto + envio gratis en todos los libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Equity, Exclusion and Everyday Science Learning: The Experiences of Minoritised Groups (Routledge Research in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138289949
N° edición
1

Equity, Exclusion and Everyday Science Learning: The Experiences of Minoritised Groups (Routledge Research in Education) (en Inglés)

Emily Dawson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Equity, Exclusion and Everyday Science Learning: The Experiences of Minoritised Groups (Routledge Research in Education) (en Inglés) - Emily Dawson

Libro Nuevo

$ 140.157

$ 233.596

Ahorras: $ 93.438

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Equity, Exclusion and Everyday Science Learning: The Experiences of Minoritised Groups (Routledge Research in Education) (en Inglés)"

Equity, Exclusion and Everyday Science Learning explores how some people are excluded from science education and communication. Taking the role of science in society as a starting point, it critically examines the concept of equity in science learning and develops a framework to support inclusive change. This book presents a theoretically informed, empirically detailed analysis of how people from minoritised groups in the UK experience science and everyday science learning resources in their daily lives. The book draws on two years of ethnographic research carried out in London with five community groups who identified as Asian, Somali, Afro-Caribbean, Latin American and Sierra Leonean. Exploring their experiences of everyday science learning from a sociological perspective, with social justice as a guiding concern, this book opens with a theory of exclusion and closes with a theory of inclusion. Equity, Exclusion and Everyday Science Learning is not only an essential text for postgraduate students and postdoctoral researchers of Science Education, Science Communication and Museum Studies, but for any professional working in museums, science centres and institutional public engagement.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes