HOT WEEK - Seguimos! Hasta 30% en importados + Envio gratis en compras mayores a $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Doing sla Research With Implications for the Classroom: Reconciling Methodological Demands and Pedagogical Applicability (Language Learning & Language Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
225
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9789027203076

Doing sla Research With Implications for the Classroom: Reconciling Methodological Demands and Pedagogical Applicability (Language Learning & Language Teaching) (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 63.875

$ 91.250

Ahorras: $ 27.375

30% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Doing sla Research With Implications for the Classroom: Reconciling Methodological Demands and Pedagogical Applicability (Language Learning & Language Teaching) (en Inglés)"

This book is unique in bringing together studies on instructed second language acquisition that focus on a common question: “What renders this research particularly relevant to classroom applications, and what are the advantages, challenges, and potential pitfalls of the methodology adopted?” The empirical studies feature experimental, quasi-experimental and observational research in settings ranging from the classroom to the laboratory and CALL contexts. All contributors were asked to discuss issues of cost, ethics, participant availability, experimental control, teacher collaboration, and student motivation, as well as the generalizability of findings to different kinds of educational contexts, languages, and structures.This volume should be of interest to graduate students in second language research, practicing teachers who want some guidance to navigate the sometimes overwhelming array of publications, and to researchers who are planning studies on instructed second language learning or teaching and are looking to make principled decisions on which of the existing methodologies to adopt.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes