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portada Digital Consumer Management: Understanding and Managing Consumer Engagement in the Digital Environment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032486031
N° edición
1

Digital Consumer Management: Understanding and Managing Consumer Engagement in the Digital Environment (en Inglés)

Emmanuel Mogaji (University Of Greenwich Uk) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Digital Consumer Management: Understanding and Managing Consumer Engagement in the Digital Environment (en Inglés) - Emmanuel Mogaji (University Of Greenwich Uk)

Libro Nuevo

$ 221.387

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Digital Consumer Management: Understanding and Managing Consumer Engagement in the Digital Environment (en Inglés)"

Integrating consumer behaviour, digital marketing, digital platform management, web analytics, and marketing insights, Digital Consumer Management provides a holistic understanding-from a brand perspective-of the management of consumers and consumption in the digital ecosystem. Chapters explore the key stakeholders in platform management, the multiple types of platforms used by brands, the various consumer-brand touchpoints, how the platforms are developed and with what goals in mind, managing consumer engagement and activities on these platforms, how the platforms are regulated, and the dark side of digital consumption. Theory is brought to life by practical examples and case studies from across sectors, and reflective questions and activities allow students to critically reflect on their learning. Providing a comprehensive picture of digital consumption activities, digital consumer behaviour across platforms, and how brands can manage and engage with the digital consumer, this text works as core and recommended reading for students studying digital consumer behaviour, digital marketing, and marketing management. Accompanying online resources include PowerPoint slides and an instructor's manual.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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