HOT WEEK - Seguimos! Hasta 30% en importados + Envio gratis en compras mayores a $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Decolonizing Transcultural Teacher Education Through Participatory Action Research: Dialogue, Culture, and Identity (Routledge Research in Decolonizing Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367629540
N° edición
1

Decolonizing Transcultural Teacher Education Through Participatory Action Research: Dialogue, Culture, and Identity (Routledge Research in Decolonizing Education) (en Inglés)

Jean Kirshner; George Kamberelis (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Decolonizing Transcultural Teacher Education Through Participatory Action Research: Dialogue, Culture, and Identity (Routledge Research in Decolonizing Education) (en Inglés) - Jean Kirshner; George Kamberelis

Libro Nuevo

$ 146.833

$ 209.762

Ahorras: $ 62.929

30% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Decolonizing Transcultural Teacher Education Through Participatory Action Research: Dialogue, Culture, and Identity (Routledge Research in Decolonizing Education) (en Inglés)"

This volume describes a Participatory Action Research (PAR) project involving educators from Belize and the U.S. to illustrate the critical role of shared dialogue in transnational teacher education. First identifying issues which inhibited the success of formerly didactic training delivered to Belizean teachers by U.S. educators, this volume documents the transformational impact of a shift to collaborative training approaches and uses first-person accounts from Belizean and U.S. stakeholders to illustrate their successes. Chapters powerfully illustrate that by engaging in Freirean-like dialogue and building relationships based on a mutual understanding of the cultural and historical context, as well as the identity of educators involved, partners are better able to engage in effective transnational pedagogical collaboration. Particular attention is paid to the importance of acknowledging the post-colonial setting and unique positionality of teachers in Belize. This text will benefit researchers, academics, and educators with an interest in action research and teacher research, multicultural education, and continued professional development in particular. Those interested in teacher training, education research, and international and comparative education will also benefit from this book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes