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portada Customer Experience Innovation: How To Get A Lasting Market Edge (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781787547872

Customer Experience Innovation: How To Get A Lasting Market Edge (en Inglés)

Cyrus (Con) Dew Robert/ Allen (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

Customer Experience Innovation: How To Get A Lasting Market Edge (en Inglés) - Cyrus (con) Dew Robert/ Allen

Libro Físico

$ 123.255

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Customer Experience Innovation: How To Get A Lasting Market Edge (en Inglés)"

Companies who invest in successful Customer eXperience (CX) innovation stand out from the crowd. Markets tend to reward these companies because it is rare for firms to try something new, much less prove customer acceptance of their attempted innovations. Firms offering remarkable CX create loyal customers who happily pay more for their products and services, and then refer them to other customers for free. This book outlines innovative processes used to research, conceive and develop innovations in the CX space for both large and small companies. The challenge is not so much finding out what customers like, as it is remaining apart from the crowd of rivals and copycats. Written as a practical guide for managers with a background in line management, operations, marketing, finance or customer service, this book contains a simple framework with an extensive range of design thinking and creative problem solving tools. Starting with a validation for investing in improving your firm's CX, the book also provides a primer on competitive advantage, the most critical objective of strategic planning. Mastering the book's content creates the potential for any business manager or owner to find a hard-to-copy market advantage and drive their business' growth.</div>

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El libro está escrito en Inglés.
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