Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cultural Views on Online Learning in Higher Education: A Seemingly Borderless Class (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
212
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9783030631598

Cultural Views on Online Learning in Higher Education: A Seemingly Borderless Class (en Inglés)

Di Gesú, María Gabriela ; González, María Fernanda (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Cultural Views on Online Learning in Higher Education: A Seemingly Borderless Class (en Inglés) - Di Gesú, María Gabriela ; González, María Fernanda

Libro Nuevo

$ 218.871

$ 230.391

Ahorras: $ 11.520

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cultural Views on Online Learning in Higher Education: A Seemingly Borderless Class (en Inglés)"

This book opens up a fruitful conversation by and between invited academics from Europe and Latin America on the features of online learning in higher education. The authors analyse online education from interdisciplinary theoretical and empirical reflections to reveal the existing tensions and turning this book into a valuable artifact on how learning is shaped when technology comes in-between diverse geographical and social contexts. Like any other human activity, e-learning can be seen as a context-dependent educational system with many objects in mutual interaction. Applying a cultural psychology perspective to this provides new answers to questions such as: How can cultural psychology shed new light on online learning? Why do students and academics still opt for classic classes? What inner boundaries are pushed when studying online? How can online learning be influenced by affect? How do teachers and students mold their identities when they move in and out of online environments? This book reveals the existing tensions, resistances and appropriation strategies that students and academics from diverse backgrounds and places go through when attending online learning courses in higher education and furthermore shows how these theoretical frameworks can be successfully applied to practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes