Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cross-Linguistic Transfer of Writing Strategies: Interactions Between Foreign Language and First Language Classrooms: 145 (Second Language Acquisition) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781788929745

Cross-Linguistic Transfer of Writing Strategies: Interactions Between Foreign Language and First Language Classrooms: 145 (Second Language Acquisition) (en Inglés)

Karen Forbes (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Dura

Cross-Linguistic Transfer of Writing Strategies: Interactions Between Foreign Language and First Language Classrooms: 145 (Second Language Acquisition) (en Inglés) - Karen Forbes

Libro Nuevo

$ 173.127

$ 288.545

Ahorras: $ 115.418

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cross-Linguistic Transfer of Writing Strategies: Interactions Between Foreign Language and First Language Classrooms: 145 (Second Language Acquisition) (en Inglés)"

In the context of increasingly multilingual global educational settings, this book provides a timely exploration of the phenomenon of cross-linguistic transfer of writing strategies (in particular, transfer from the foreign language to the first language) and presents a compelling case for a multilingual approach to writing pedagogy. The book presents evidence from a classroom-based intervention study conducted in a secondary school in England on cross-linguistic strategy transfer. It suggests that even beginner or low proficiency foreign language learners can develop effective skills and strategies in the foreign language classroom which can also positively influence writing in other languages, including their first language. This book ultimately encourages more joined-up, cross-curricular, cross-linguistic thinking related to language in schools by exploring the potential for collaboration between languages teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes