Cyber Week hasta 50% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Corporate Strategy in Construction: Understanding Today's Theory and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.1 x 17.0 x 1.8 cm
Peso
0.58 kg.
ISBN
9781405159128
ISBN13
9781405159128

Corporate Strategy in Construction: Understanding Today's Theory and Practice (en Inglés)

Steven McCabe (Autor) · Wiley-Blackwell · Tapa Blanda

Corporate Strategy in Construction: Understanding Today's Theory and Practice (en Inglés) - McCabe, Steven

Libro NuevoOrigen: Reino Unido *
Envío: 14 a 20 días háb.
$ 164.748$ 82.374
-50%
* Costos de importación incluidos en el precio.
Libro Nuevo

Quedan 100 unidades

$ 82.374
Se enviará desde nuestra bodega entre Lunes 02 de Diciembre y Martes 10 de Diciembre
más info

Reseña del libro "Corporate Strategy in Construction: Understanding Today's Theory and Practice (en Inglés)"

This book draws together the main elements of strategic management theory and considers their relevance to contemporary practice in construction. It helps students understand what corporate strategy involves and how it is possible to develop a proactive approach to the management of key organisational resources that are essential to attain objectives. Understanding of the importance of strategic management has developed rapidly in the past decade. Recent economic events have shown that all organisations must continually reassess their approach to achieving intended objectives, especially improvement in customer focus. The construction industry is no different. Construction employers require graduates who are competent in understanding the basis of strategic management, the range of techniques that will enable the organisation to identify opportunities and threats and respond to rapid change. This book provides an overview of the context in which construction projects are carried out, and the potential methods that exist to conduct strategic analysis and decision-making. By analysing case studies, Corporate Strategy in Construction: Understanding today's theory & practice demonstrates how vital lessons can be learnt from other industries by benchmarking practices and developing alternative ways of delivering value to clients. A key message of the book is that construction organisations can, with a better appreciation of strategic management, increase their potential to innovate and create sustainable competitive advantage.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes