Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Comparative Perspectives on Early Childhood Education Reforms in Australia and China (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9783030534745

Comparative Perspectives on Early Childhood Education Reforms in Australia and China (en Inglés)

Berenice Nyland (Ilustrado por) · Josephine Ng (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

Comparative Perspectives on Early Childhood Education Reforms in Australia and China (en Inglés) - Ng, Josephine ; Nyland, Berenice

Libro Físico

$ 224.481

$ 280.602

Ahorras: $ 56.120

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Comparative Perspectives on Early Childhood Education Reforms in Australia and China (en Inglés)"

This book has been designed to add to the study and experience of early childhood ideas and experience in an international context. The focus is Australia and China with three research projects explored to provide insights into the history and development of early childhood education in each country. The work offers a consideration of the complexity of early childhood education in local and global contexts, at a time when global relationships can benefit from moving beyond better cultural understandings to greater connections and reciprocity. Each study has accompanying empirical data to support the interpretations offered. The first part of the book presents historical context and examines policy issues, the growth of the early childhood education workforce and the development of curriculum approaches in each country. The two projects that follow describe teachers' perspectives of children's learning and an in-depth study of a collaborative higher education program that details stakeholder experiences. By studying participant attitudes and ideas in each country we have been able to share early childhood knowledge and discuss perspectives through early childhood languages, like perspectives on the role, importance and nature of play and learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes