Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Classroom Behaviour Management in the Post-School Sector: Student and Teacher Perspectives on the Battle Against Being Educated (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319860657

Classroom Behaviour Management in the Post-School Sector: Student and Teacher Perspectives on the Battle Against Being Educated (en Inglés)

Lebor, Mervyn (Autor) · Palgrave Macmillan Ltd · Tapa Blanda

Classroom Behaviour Management in the Post-School Sector: Student and Teacher Perspectives on the Battle Against Being Educated (en Inglés) - Lebor, Mervyn

Libro Físico

$ 80.491

$ 100.614

Ahorras: $ 20.123

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Classroom Behaviour Management in the Post-School Sector: Student and Teacher Perspectives on the Battle Against Being Educated (en Inglés)"

This book listens to the voices of post-school teachers, managers, theorists, trainees, teacher educators and students talking about the battle against being educated. It analyses models of classroom behaviour management, with examples of theory critiquing practice and practice criticizing theory. The contextual pressures of manageralism, demands imposed by Ofsted, economic survival for institutions based on student numbers, and mandatory attendance requirements have all meant ever-increasing pressures on teachers dealing with students' violent, disruptive and challenging behaviours, resulting in some highly disordered classrooms in many institutions. Lebor examines the attitudes of stakeholders, including disruptive students, teachers, trainees and managers, and explores a range of issues such as entering the classroom, abuse of computers and technology equipment, overt violence in classrooms, and counter-productive assessment processes, as well as exploring a range of available solutions to the problem. The book will be compelling reading for teachers, teacher educators, trainees, policy-makers, managers in education, but also anyone interested in education and training.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes