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portada Briefs Anthology Volume 2: Design and Content (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
270
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 2.2 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9781087952512

Briefs Anthology Volume 2: Design and Content (en Inglés)

Apart, A. Book (Autor) · Book Apart · Tapa Dura

Briefs Anthology Volume 2: Design and Content (en Inglés) - Apart, A. Book

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Briefs Anthology Volume 2: Design and Content (en Inglés)"

Briefer than our already-concise standard titles, our digital-only Briefs series launched in 2016 as a deep dive into highly focused topics in web design, development, and content.Today, the Briefs series is closed after twelve amazing titles-and now we're bringing them together in three special-edition printed hardcover anthologies.Volume 2, the Design and Content Anthology, covers practitioner fundamentals like pricing and presenting design work, and creating and sustaining writing and content practices. We hope this collection of Briefs continues to reach readers in a meaningful way.

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