Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bird, new Edition: The Definitive Visual Guide (Definitive Visual Guides) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
512
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
32.5 x 25.7 x 3.8 cm
Peso
2.70 kg.
ISBN13
9780744039580
Categorías

Bird, new Edition: The Definitive Visual Guide (Definitive Visual Guides) (en Inglés)

Peter Handke (Autor) · DK Publishing (Dorling Kindersley) · Tapa Dura

Bird, new Edition: The Definitive Visual Guide (Definitive Visual Guides) (en Inglés) - DK

Libro Nuevo

$ 47.440

$ 79.067

Ahorras: $ 31.627

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bird, new Edition: The Definitive Visual Guide (Definitive Visual Guides) (en Inglés)"

The diversity and drama of the bird world brought to breathtaking life in an encyclopedic new edition Unrivaled in scope for a single-volume reference work, this photographic guide to every bird order and family profiles more than 1,400 species, pictured in their native environment by photographers around the globe. Authoritative, comprehensive, and completely up to date, this reference was produced and revised by a team of expert contributors and in partnership with the leading avian authorities Birdlife International and Audubon. Bird's photographic catalog showcases birds from hummingbirds to monkey-eating eagles, each with a photograph, description, three-color distribution map, and data file. Organized in taxonomic order, the catalog has detailed introductions to every bird order. The perching birds alone, making the largest order, occupy 158 pages; and most of their families, such as larks or tanagers, also have their own introductions. Nearly 100 further pages focus in vivid detail on bird biology--their flight, anatomy, feeding, communication, breeding, habitat, migrations, life cycles, and the many habitats they live in. All this, and special features on the world's most impressive birdwatching locations, make this A must-have reference for every bird enthusiast (BBC Wildlife Magazine).

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes