Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Beginning Android Games Development: From Beginner to pro (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
364
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.0 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781484261200
N° edición
0004

Beginning Android Games Development: From Beginner to pro (en Inglés)

Mario Zechner (Autor) · Ted Hagos (Autor) · J. F. Dimarzio (Autor) · Apress · Tapa Blanda

Beginning Android Games Development: From Beginner to pro (en Inglés) - Hagos, Ted ; Zechner, Mario ; Dimarzio, J. F.

Libro Nuevo

$ 64.523

$ 107.539

Ahorras: $ 43.016

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Beginning Android Games Development: From Beginner to pro (en Inglés)"

Do you have an awesome idea for the next break-through mobile gaming title? This updated edition will help you kick-start your project as it guides you through the process of creating several example game apps using APIs available in Android. You will learn the basics needed to join the ranks of successful Android game app developers. the book starts with game design fundamentals using Canvas and Android SDK 10 or earlier programming basics. You then will progress toward creating your own basic game engine and playable game apps that work on Android 10 or earlier smartphones and tablets. You take your game through the chapters and topics in the book to learn different tools such as OpenGL ES. And you will learn about publishing and marketing your games to monetize your creation.What You Will Learn Gain knowledge on the fundamentals of game programming in the context of AndroidUse Android's APIs for graphics, audio, and user input to reflect those fundamentals Develop two 2D games from scratch, based on Canvas API and OpenGL ES Create a full-featured 3D game Publish your games, get crash reports, and support your users Complete your own playable 2D OpenGL games Who This Book Is For Those with basic knowledge of Java who want to write games on the Android platform, and experienced game developers who want to know about the pitfalls and peculiarities of the platform

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes