Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Assessment and Student Success in a Differentiated Classroom (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
157
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.0 x 20.1 x 1.0 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781416616177

Assessment and Student Success in a Differentiated Classroom (en Inglés)

Carol Ann Tomlinson (Autor) · Tonya R. Moon (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

Assessment and Student Success in a Differentiated Classroom (en Inglés) - Tomlinson, Carol Ann ; Moon, Tonya R.

Libro Nuevo

$ 37.028

$ 61.714

Ahorras: $ 24.685

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessment and Student Success in a Differentiated Classroom (en Inglés)"

Carol Ann Tomlinson and Tonya R. Moon take an in-depth look at assessment and show how differentiation can improve the process in all grade levels and subject areas. After discussing differentiation in general, the authors focus on how differentiation applies to various forms of assessment--pre-assessment, formative assessment, and summative assessment--and to grading and report cards. Readers learn how differentiation can* Capture student interest and increase motivation* Clarify teachers' understanding about what is most important to teach* Enhance students' and teachers' belief in student learning capacity; and* Help teachers understand their students' individual similarities and differences so they can reach more students, more effectivelyThroughout, Tomlinson and Moon emphasize the importance of maintaining a consistent focus on the essential knowledge, understandings, and skills that all students must acquire, no matter what their starting point.Detailed scenarios illustrate how assessment differentiation can occur in three realms (student readiness, interest, and learning style or preference) and how it can improve assessment validity and reliability and decrease errors and teacher bias.Grounded in research and the authors' teaching experience, Assessment and Student Success in a Differentiated Classroom outlines a common-sense approach that is both thoughtful and practical, and that empowers teachers and students to discover, strive for, and achieve their true potential.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes