Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Art at the Limits of Perception: The Aesthetic Theory of Wolfgang Welsch (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
286
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9783039105694

Art at the Limits of Perception: The Aesthetic Theory of Wolfgang Welsch (en Inglés)

Jerome Carroll (Autor) · Peter Lang Ltd, International Academic Publis · Tapa Blanda

Art at the Limits of Perception: The Aesthetic Theory of Wolfgang Welsch (en Inglés) - Carroll, Jerome

Libro Nuevo

$ 204.960

$ 215.748

Ahorras: $ 10.787

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Art at the Limits of Perception: The Aesthetic Theory of Wolfgang Welsch (en Inglés)"

This book traces the significance that the modulations of sensory perception have had for thinking about aesthetics and art in the last two and a half centuries. Beyond a discussion of the philosophical significance of beauty, or of the puzzle of aesthetic representation, aesthetics is conceived broadly as a means of describing our relationship to the world in terms of the habits of perception, and indeed the overturning of these habits, as in the modernist aesthetic of defamiliarisation. In the light of the ideas of the contemporary German aesthetic theorist, Wolfgang Welsch, this book offers the first discussion of the theory and practice of art that operates at the poles of perception: sensory experience that exceeds conceptual organisation, and the imperceptible, or what Welsch calls the 'anaesthetic'. These seemingly opposite poles have many parallels: a comparable indeterminacy of meaning and a similar challenge to representation, but also a shared focus on the habits and modulations of sensory perception and a similar interrogation of the boundary between art and that which surrounds it. The author applies the categories discussed to art practice, in particular to the theatre of Peter Handke, Samuel Beckett and Heiner Müller.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes