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portada Agile Marketing Performance Management: 10 Success Factors for Maximizing Marketing roi Dynamically (Management for Professionals) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
115
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783658380526
N° edición
1

Agile Marketing Performance Management: 10 Success Factors for Maximizing Marketing roi Dynamically (Management for Professionals) (en Inglés)

Sascha Stürze; Markus Hoyer; Claudio Righetti; Matthias Rasztar (Autor) · Springer · Tapa Dura

Agile Marketing Performance Management: 10 Success Factors for Maximizing Marketing roi Dynamically (Management for Professionals) (en Inglés) - Sascha Stürze; Markus Hoyer; Claudio Righetti; Matthias Rasztar

Libro Físico

$ 139.938

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Agile Marketing Performance Management: 10 Success Factors for Maximizing Marketing roi Dynamically (Management for Professionals) (en Inglés)"

This book helps marketing decision makers in allocating their budget to diverse communication channels and different business units in an ROI-optimal way, and to adapt it in an agile manner. The optimal allocation of resources in marketing is not very complex in theory, but in practice a variety of questions arise, for example: How do you find the optimal mix, even across brands and product lines, and how do you adjust it dynamically? What is the right balance between image and performance marketing? How do you tackle strategic data management and other organizational challenges?The authors guide the reader through the entire process from data collection to marketing mix modeling and campaign tracking to tool selection. The book strikes the right balance between theoretical sophistication and necessary pragmatism, with numerous concrete recommendations for decision makers.

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El libro está escrito en Inglés.
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