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portada Advertising Shits in Your Head (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Introducción de
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
17.0 x 12.2 x 1.3 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781629635743

Advertising Shits in Your Head (en Inglés)

Vyvian Raoul (Autor) · Matt Bonner (Autor) · Josh MacPhee (Introducción de) · PM Press · Tapa Blanda

Advertising Shits in Your Head (en Inglés) - Raoul, Vyvian ; Bonner, Matt ; MacPhee, Josh

Libro Nuevo

$ 32.257

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Advertising Shits in Your Head (en Inglés)"

Advertising Shits in Your Head calls adverts what they are--a powerful means of control through manipulation--and highlights how people across the world are fighting back. It diagnoses the problem and offers practical tips for a DIY remedy. Faced with an ad-saturated world, activists are fighting back, equipped with stencils, printers, high-visibility vests, and utility tools. Their aim is to subvert the adverts that control us. With case studies from both sides of the Atlantic, this book showcases the ways in which small groups of activists are taking on corporations and states at their own game: propaganda. This international edition includes an illustrated introduction from Josh MacPhee, case studies and interviews with Art in Ad Places, Public Ad Campaign, Resistance Is Female, Brandalism, and Special Patrol Group, plus photography from Luna Park and Jordan Seiler. This is a call-to-arts for a generation raised on adverts. Beginning with a rich and detailed analysis of the pernicious hold advertising has on our lives, the book then moves on to offer practical solutions and guidance on how to subvert the ads. Using a combination of ethnographic research and theoretical analysis, Advertising Shits in Your Head investigates the claims made by subvertising practitioners and shows how they impact their practice.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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