menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Adding it up: Helping Children Learn Mathematics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
460
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0309218950
ISBN13
9780309218955

Adding it up: Helping Children Learn Mathematics (en Inglés)

Mathematics Learning Study Committee; Center For Education; Division Of Behavioral And Social Sciences And Education; National Research Council (Autor) · National Academies Press · Tapa Blanda

Adding it up: Helping Children Learn Mathematics (en Inglés) - Mathematics Learning Study Committee; Center For Education; Division Of Behavioral And Social Sciences And Education; National Research Council

Libro Nuevo

$ 87.951

$ 146.585

Ahorras: $ 58.634

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Adding it up: Helping Children Learn Mathematics (en Inglés)"

Adding It Up explores how students in pre-K through 8th grade learn mathematics and recommends how teaching, curricula, and teacher education should change to improve mathematics learning during these critical years. The committee identifies five interdependent components of mathematical proficiency and describes how students develop this proficiency. With examples and illustrations, the book presents a portrait of mathematics learning: Research findings on what children know about numbers by the time they arrive in pre-K and the implications for mathematics instruction. Details on the processes by which students acquire mathematical proficiency with whole numbers, rational numbers, and integers, as well as beginning algebra, geometry, measurement, and probability and statistics. The committee discusses what is known from research about teaching for mathematics proficiency, focusing on the interactions between teachers and students around educational materials and how teachers develop proficiency in teaching mathematics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes