Buscadays importados - hasta 40% dcto  Ver más

Buscalibre.com Compra tus libros en Buscalibre, la libreria en español mas grande.
    Mi Cuenta

    Ingresa o Regístrate

    portada add/adhd alternatives in the classroom (en Inglés)
    Formato
    Libro Físico
    Editorial
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    126
    Encuadernación
    Tapa Blanda
    Dimensiones
    22.8 x 15.5 x 0.7 cm
    Peso
    0.20 kg.
    ISBN
    0871203596
    ISBN13
    9780871203595

    add/adhd alternatives in the classroom (en Inglés)

    Thomas Armstrong (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

    add/adhd alternatives in the classroom (en Inglés) - Armstrong, Thomas

    Libro Nuevo

    $ 30.262

    $ 50.436

    Ahorras: $ 20.174

    40% descuento
    • Estado: Nuevo
    Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
    Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Abril y el Jueves 09 de Mayo.
    Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

    Reseña del libro "add/adhd alternatives in the classroom (en Inglés)"

    What does it mean to a kid to be labeled attention-deficit disordered (ADD)? Or to have "hyperactive" added to the label (ADHD)? What can teachers do to boost the success of students with attention and behavioral difficulties? Are we relying too much on medication for these kids and not enough on new perspectives on learning, child development, the child's socioeconomic and cultural background, biological and psychological research, and the learner's emotional and social needs? Armstrong urges educators and parents to look for the positive characteristics in learners who may carry the ADD/ADHD label. Are they bursting with energy? Are they intensely creative? Do they enjoy hands-on learning? Are they natural leaders? Are they unusually introspective and reflective? We need to look beyond a "deficit" approach and embrace a more holistic view of learners that includes teaching to their multiple intelligences, learning styles, and other brain-friendly approaches. For example, here are some classroom activities for kids who "can't sit still" Learning spelling words by having kids jump up out of their seats on the vowels and sit down on the consonants. Mastering the multiplication tables by forming a conga line, moving around the classroom counting from 1 to 30 out loud, and on every multiple of 3 shaking their hips and legs. Showing patterns of molecular bonding in chemistry class through a "swing your atom" square dance.

    Opiniones del libro

    Ver más opiniones de clientes
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)

    Preguntas frecuentes sobre el libro

    Respuesta:
    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
    Respuesta:
    El libro está escrito en Inglés.
    Respuesta:
    La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

    Preguntas y respuestas sobre el libro

    ¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

    Opiniones sobre Buscalibre

    Ver más opiniones de clientes