Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Abriendo Puertas, Cerrando Heridas (Opening doors, closing wounds): Latinas/os Finding Work-Life Balance in Academia (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
306
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781681230641

Abriendo Puertas, Cerrando Heridas (Opening doors, closing wounds): Latinas/os Finding Work-Life Balance in Academia (en Inglés)

Hernandez, Frank ; Murakami, Elizabeth ; Rodriguez, Gloria M. (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Abriendo Puertas, Cerrando Heridas (Opening doors, closing wounds): Latinas/os Finding Work-Life Balance in Academia (en Inglés) - Hernandez, Frank ; Murakami, Elizabeth ; Rodriguez, Gloria M.

Libro Nuevo

$ 131.753

$ 138.688

Ahorras: $ 6.934

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Abriendo Puertas, Cerrando Heridas (Opening doors, closing wounds): Latinas/os Finding Work-Life Balance in Academia (en Inglés)"

A volume in Work-Life Balance Series Editors: Joanne M. Marshall, Iowa State University, Jeffrey S. Brooks, Iowa State University, Bonnie C. Fusarelli, North Carolina State University, Catherine A. Lugg, Rutgers University, Latish C. Reed, University of Wisconsin-Milwaukee, and George Theoharis, Syracuse University Abriendo Puertas, Cerrando Heridas (Opening Doors, Closing Wounds): Latinas/os Finding Work-Life Balance in Academia is the newest book in the series on balancing work and life in the academy from Information Age Publishing. This volume focuses on the experiences of Latina/o students, professors, and staff/administrators in higher education and documents their testimonios of achieving a sense of balance between their personal and professional lives. In the face of many challenges they are scattered across the country, are often working in isolation of each other and must find ways to develop their own networks, support structures, and spaces where they can share their wisdom, strategize, and forge alliances to ensure collective success. The book focuses on Latinas/os in colleges of education, since many of them carry the important mission to prepare new teachers, and research new pedagogies that have the power of improving and transforming education. Following the format of the work-life balance book series, this volume contains autoethnographical testimonios in its methodological approach. This volume addresses three very important guiding questions (1) What are the existing structures that isolate/discriminate against Latinas/os in higher education? (2) How can Latinas/os disrupt these to achieve work-life balance? And, (3) Based on their experiences, what are the transformative ideologies regarding Latinas/os seeking work-life balance?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes