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portada A First Course in Bayesian Statistical Methods (Springer Texts in Statistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
271
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.58 kg.
ISBN
0387922997
ISBN13
9780387922997
N° edición
1

A First Course in Bayesian Statistical Methods (Springer Texts in Statistics) (en Inglés)

Peter D. Hoff (Autor) · Springer · Tapa Dura

A First Course in Bayesian Statistical Methods (Springer Texts in Statistics) (en Inglés) - Hoff, Peter D.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "A First Course in Bayesian Statistical Methods (Springer Texts in Statistics) (en Inglés)"

A self-contained introduction to probability, exchangeability and Bayes' rule provides a theoretical understanding of the applied material. Numerous examples with R-code that can be run "as-is" allow the reader to perform the data analyses themselves. The development of Monte Carlo and Markov chain Monte Carlo methods in the context of data analysis examples provides motivation for these computational methods.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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