Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada 90'S (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781648230141

90'S (en Inglés)

Thierry Legouès (Autor) · powerHouse Books · Tapa Dura

90'S (en Inglés) - Legouès, Thierry

Libro Físico

$ 75.527

$ 94.408

Ahorras: $ 18.882

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "90'S (en Inglés)"

Legendary French photographer Thierry Le Gouès, one of the top innovative fashion photogs in the nineties, comes out of decades-long absence with a powerHouse compendium of his top fashion and editorial work emblematic of the hottest-trending decade of the moment: the 90s. Top nineties fashion photographer Thierry Le Gouès created some of the nineties' hottest fashion looks, shooting with the experimentation and innovation that made him a star of the European Condé Nast and Fairchild fashion bibles (Vogue, Mare Claire, Elle, Harper's Bazaar), in addition to breakthrough work in the US editions and genre-bending shoots for the UK frontrunners (i.-D., The Face) and downtown chroniclers Detour and Flaunt. These pictorials defined a decade, one enjoying the bright lights of a nostalgic millennial flashback, and put the likes of Kate Moss, Naomi Campbell, Linda Evangelista, Stephanie Seymour, Carla Bruni, Amber Valletta, Eva Herzigova, Kristen McMenamy, Yasmeen Ghauri, Helena Christensen, Tatjana Patitz, and Karen Mudler on the map. Le Gouès was also one of the first fashion photographers to feature exclusively models of African heritage and ethnicity; the success of his first book Soul (powerHouse Books, 1997) featuring Black models, posed strikingly, nude, with skin paint treatment, led to a multi-year international campaign for Nike and featured top American athletes. His later projects on Cuban street fashion and sports culture (Popular, and Havana Boxing Club, both powerHouse Books) also influenced later campaigns and editorials. His work for brands such as Alexander McQueen, Armani, Bottega, Cartier, Fendi, Gucci, Hermés, Moschino, Paco Rabanne, Pierre Cardin, and Ralph Lauren are renowned.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes