Compartir
The Branding of Tourist Destinations: Theoretical and Empirical Insights (en Inglés)
Mark Anthony Camilleri (Autor)
·
Emerald Publishing Limited
· Tapa Dura
The Branding of Tourist Destinations: Theoretical and Empirical Insights (en Inglés) - Mark Anthony Camilleri
$ 147.587
$ 184.484
Ahorras: $ 36.897
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 21 de Junio y el
Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Branding of Tourist Destinations: Theoretical and Empirical Insights (en Inglés)"
The marketing of tourist destinations requires continuous strategic planning and decision making. The Branding of Tourist Destinations: Theoretical and Empirical Insights provides researchers and practitioners with an in-depth understanding of different tourism products, marketing strategies and destination branding tactics, as well as useful insights into sustainable and responsible tourism practices.The authors present contemporary conceptual discussions and empirical studies on several aspects of destination branding that help contextualise the attractiveness of a range of tourist destinations. In particular, they explore how tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), formulate strategies and tactics to attract prospective visitors. This book also sheds light on the latest industry developments in travel, tourism, hospitality and events in different contexts around the world, including destinations in Sweden, Portugal, Spain, Italy and Ecuador.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.