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portada Next Level CMO: How the role of marketing is changing completely (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 1.6 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9783948580858
Categorías

Next Level CMO: How the role of marketing is changing completely (en Inglés)

Adam Tinworth (Autor) · Martin Recke (Autor) · Matthias Schrader (Ilustrado por) · Next Factory Ottensen · Tapa Blanda

Next Level CMO: How the role of marketing is changing completely (en Inglés) - Recke, Martin ; Tinworth, Adam ; Schrader, Matthias

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Next Level CMO: How the role of marketing is changing completely (en Inglés)"

In the 21st century, marketing is in the midst of dramatic change - and the CMO role is changing with it. The marketing of the 20th century was defined by mass production and mass communication. It required an inside-out logic that began with the product and ended with the consumer. Today's marketing operates the other way around: it starts with people and their experiences and works its way backwards to products, technologies and processes. Marketing is about to hit the next level, and thus the chief marketing officer role needs to grow to match. This book profiles marketeers and CMOs from leading brands such as Banana Republic, Bayer, Generali, Gucci, Jägermeister, Katjes, Oatly, smart, Tony's Chocolonely, Unilever, Zalando and many more. What are their views, how do they perceive today's marketing and their role in it, and what skills will every CMO need to meet the challenges of marketing in the future?

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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