Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Motivation in Learning Contexts: Theoretical Advances and Methodological Implications (Advances in Learning and Instruction) (Advances in Learning and Instruction Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
334
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
008043990x
ISBN13
9780080439907
N° edición
1

Motivation in Learning Contexts: Theoretical Advances and Methodological Implications (Advances in Learning and Instruction) (Advances in Learning and Instruction Series) (en Inglés)

Simone Volet; Sanna Jarvela; S. Volet (Autor) · Emerald Group Publishing Limited · Tapa Dura

Motivation in Learning Contexts: Theoretical Advances and Methodological Implications (Advances in Learning and Instruction) (Advances in Learning and Instruction Series) (en Inglés) - Simone Volet; Sanna Jarvela; S. Volet

Libro Nuevo

$ 304.370

$ 380.463

Ahorras: $ 76.093

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Motivation in Learning Contexts: Theoretical Advances and Methodological Implications (Advances in Learning and Instruction) (Advances in Learning and Instruction Series) (en Inglés)"

This volume provides a platform for discussing theoretical and methodological developments in the field of motivation research related to learning and instruction. The combination of socio-cultural, situative and socio-cognitive epistemological traditions underlying the different contributions enables the integration of the motivational, affective and cognitive aspects of learning and the examination of their mutually interacting influences. The methodological implications of these conceptual developments are discussed and a range of innovative research methodologies reported throughout the different chapters. The emphasis on integrative, holistic, systematic and situated approaches to the study of motivation and engagement during the process of learning and over time is in line with contemporary thinking in the discipline of educational psychology as a whole. Overall, this volume highlights how motivation research is reaching out beyond its own traditional domain of study and is taking a leading role in the overall study of learning and instruction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes