Compartir
Media Ethics: A Guide for Professional Conduct (en Inglés)
Fred Brown
(Ilustrado por)
·
Cindy Kelley
(Diseñado por)
·
Tony Peterson
(Diseñado por)
·
Society of Professional Journalists Foundatio
· Tapa Blanda
Media Ethics: A Guide for Professional Conduct (en Inglés) - Brown, Fred ; Kelley, Cindy ; Peterson, Tony
$ 49.451
$ 61.814
Ahorras: $ 12.363
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 01 de Julio y el
Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Media Ethics: A Guide for Professional Conduct (en Inglés)"
Closely organized around the Society of Professional Journalists' code of ethics -- the news industry's widely accepted "gold standard" of journalism principles -- this updated edition uses real-life case studies to demonstrate how journalism students and professionals can identify and reason through ethical dilemmas. Stressing the cross-platform viability of basic ethical principles, this study features a wide selection of case studies penned by professional journalists-including several new additions-that offer examples of thoughtful, powerful, and principled reporting. Cases where regrettable decisions have taught important lessons are also included, providing a new template for analyzing moral predicaments.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.