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portada From the Bleachers: How I Became a Sports Fanatic (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
56
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 13.3 x 0.3 cm
Peso
0.07 kg.
ISBN13
9781468033861
Categorías

From the Bleachers: How I Became a Sports Fanatic (en Inglés)

Roberto Castro (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

From the Bleachers: How I Became a Sports Fanatic (en Inglés) - Castro, Roberto

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "From the Bleachers: How I Became a Sports Fanatic (en Inglés)"

Have you ever wondered what drives a person to be completely immersed in the world of sports? Maybe you want to understand how someone, anyone, can become such a fanatic of sports. Then this book is for you. From the Bleachers takes us into the mind of Sportswave Productions podcast host and writer R. Castro, Jr. as he recounts how he became a sports fanatic. From childhood to adulthood, if you ever wanted to know what goes into making a sports fanatic, this will be one interesting read for you to pick up.

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El libro está escrito en Inglés.
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