Compartir
Evaluating Public Relations: A Guide to Planning, Research and Measurement (PR In Practice) (en Inglés)
Tom Watson
(Autor)
·
Paul Noble
(Autor)
·
Kogan Page
· Tapa Blanda
Evaluating Public Relations: A Guide to Planning, Research and Measurement (PR In Practice) (en Inglés) - Watson, Tom ; Noble, Paul
$ 66.332
$ 110.553
Ahorras: $ 44.221
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 11 de Julio y el
Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Evaluating Public Relations: A Guide to Planning, Research and Measurement (PR In Practice) (en Inglés)"
Operating under tight budget constraints and with an ever-increasing range of tools and technologies to choose from, PR professionals have never been under so much pressure to justify their decisions. Evaluating Public Relations advises PR practitioners at all levels on how to demonstrate clearly and objectively the impact that their work has to their clients and managers. The authors draw on both their practical and academic experience to discuss a diverse range of evaluation methods and strategies.This fully updated edition of Evaluating Public Relations includes coverage and advice on the industry standards on PR measurement. Covering both theory and practice and containing case studies on Philips, Pepsi, St John Ambulance, Medicare and Westminster City Council, it is an essential handbook for both students and experienced practitioners.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.