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portada Demythologizing Heidegger (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1993
Idioma
Inglés
N° páginas
246
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.90
ISBN
0253208386
ISBN13
9780253208385

Demythologizing Heidegger (en Inglés)

John D. Caputo (Autor) · Indiana University Press · Tapa Blanda

Demythologizing Heidegger (en Inglés) - John D. Caputo

Libro Nuevo

$ 73.754

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Demythologizing Heidegger (en Inglés)"

Caputo offers a compelling plea for a reinterpretation of Heidegger that will make us more humane, and more attuned to the call of justice and mercy than to the call of Being."―Christian CenturyThere is no other book that focuses on the religious significance of the many ‘turnings’ in Heidegger’s thought, nor that addresses the question of Heidegger’s politics textually rather than autobiographically." ―Merold WestphalA readable chronological consideration of Heidegger’s texts that assesses his achievement as a thinker, while pointing to the sources of his political and ethical failure. Caputo addresses the religious significance of Heidegger’s thought.

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El libro está escrito en Inglés.
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