Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
400
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780357901847
N° edición
10

Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

Tom J. Brown Tracy A. Suter Gilbert A. Churchill Gilbert A. Churchill (Autor) · Cengage Learning · Tapa Dura

Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action - Tom J. Brown Tracy A. Suter Gilbert A. Churchill Gilbert A. Churchill

Sin Stock

Reseña del libro "Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action"

In Brown/Suter/Churchill's BASIC MARKETING RESEARCH, 10th Edition, you will learn how to convert marketplace data into actionable marketing information using the two dominant approaches, behavioral data that exists and customer insights gathered for a specific purpose, and how interactions in the research process give managers and researchers confidence in the result. BASIC MARKETING RESEARCH's easy-to-read writing style helps you see the research process from the perspectives of researchers who gather information and marketing managers who use it and helps you apply your market research skills in experiential learning activities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes