Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Winning the Math Wars: No Teacher Left Behind (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780295996806

Winning the Math Wars: No Teacher Left Behind (en Inglés)

Martin L. Abbott; Brian Ferriso; Karen Smith (Autor) · University Of Washington Press · Tapa Dura

Winning the Math Wars: No Teacher Left Behind (en Inglés) - Martin L. Abbott; Brian Ferriso; Karen Smith

Libro Nuevo

$ 176.428

$ 220.536

Ahorras: $ 44.107

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Winning the Math Wars: No Teacher Left Behind (en Inglés)"

Washington State is about to enter a new phase of the "math wars." Since the late 1980s, the debate over how best to teach mathematics to schoolchildren has raged worldwide among educators, politicians, and parents. The stakes are high. To operate effectively in a global, twenty-first-century economy and polity, the United states must provide an education in mathematics that is both excellent and equitable. In this volume, four scholars at the Washington School Research Center (WSRC) at Seattle Pacific University present original research drawn from statistical studies of state educational data and from thousands of classroom observations carried out by The BERC Group. They assess the current state of math education and review its history and development. The authors also provide a dispassionate review of the extensive international, national, and state literature. The in-depth observational research in Winning the Math Wars confirms that the real issue is neither the approach to teaching--traditional or reform--nor the type of curriculum. If America's goal of educational equity and excellence is to be achieved, then math teachers everywhere must be fully supported in developing the specific skills that are ideal for educating all students. The authors discussion focus on four principles for improving math teaching and learning: fidelity to reform efforts by all involved; an emphasis on instruction and instructional tools; the critical nature of mathematical knowledge; and the need for transformational change. Winning the Math Wars is an important book for policy makers, school leaders, practitioners of mathematics education, parents, and anyone who wants to make sense of the "math wars."

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes