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portada Wine, Terroir and Utopia (Routledge Studies of Gastronomy, Food and Drink) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.5 x 1.8 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781032338309
N° edición
1

Wine, Terroir and Utopia (Routledge Studies of Gastronomy, Food and Drink) (en Inglés)

Jacqueline Dutton (Ilustrado por) · Peter J. Howland (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Wine, Terroir and Utopia (Routledge Studies of Gastronomy, Food and Drink) (en Inglés) - Dutton, Jacqueline ; Howland, Peter J.

Libro Nuevo

$ 52.433

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Wine, Terroir and Utopia (Routledge Studies of Gastronomy, Food and Drink) (en Inglés)"

Wine, Terroir and Utopia critically explores these three concepts from multi-disciplinary and intersecting perspectives, focusing on the ways in which they collide to make new worlds, new wines, new places and new peoples.Wine, terroir and utopia are all rooted in natural, spatial and temporal realities, yet all are unable to exist without purposeful human intervention. This edited volume highlights the theoretical and analytical lens of diverse scholars, who critically discuss a dazzling array of intersecting realities and imaginaries - economic, political, cultural, social and geological - and in doing this challenge many of our deeply-held responses to utopia. Drawing on an impressive range of international examples from South Africa to Bordeaux to New Zealand, the chapters adopt a range of theoretical and methodological approaches.This volume will be of great interest to upper level students, researchers and academics in the fields of Sociology, Geography, Tourism, Hospitality, Wine Studies and Cultural Studies. It will also greatly appeal to practitioners and enthusiasts in the worlds of wine production, consumption and marketing.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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