Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Why are we Still Doing That? Positive Alternatives to Problematic Teaching Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
133
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9781416630517

Why are we Still Doing That? Positive Alternatives to Problematic Teaching Practices (en Inglés)

Pérsida Himmele (Autor) · William Himmele (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

Why are we Still Doing That? Positive Alternatives to Problematic Teaching Practices (en Inglés) - Himmele, Pérsida ; Himmele, William

Libro Nuevo

$ 57.321

$ 60.338

Ahorras: $ 3.017

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Why are we Still Doing That? Positive Alternatives to Problematic Teaching Practices (en Inglés)"

Old habits die hard, particularly when they are part of the unexamined norms of schooling. In Why Are We Still Doing That?, the best-selling authors of Total Participation Techniques lead a teacher-positive, empathetic inquiry into 16 common educational practices that can undermine student learning: * Round robin reading* Teaching to learning styles* Homework as the default* Using interim assessments as "formative assessments"* Asking, "Does everybody understand?"* Traditional Q&A* Data-driven everything* Publicly displayed data walls* Content breadth over depth* Adhering to rigid pacing guides* Teaching to test samplers* An analysis-only approach to reading* Elevating English language arts and mathematics over all other subjects* Ignoring curriculum experts* Using behavior charts* Withholding recessPérsida Himmele and William Himmele provide straightforward, research-informed accounts of what makes each of these practices problematic. And they share easy-to-implement instructional, assessment, and classroom management strategies you can use to meet the goals those problematic practices are intended to achieve . . . without the downsides or the damage.This book is for K-12 teachers at all stages of their career, including preservice teachers who will be educating the next generation of students. Read it and reflect on it with colleagues. Use it to focus your own inquiry into what is and is not working for your students and to replace ineffective and potentially harmful habits with more positive and effective ones.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes