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portada Virtual and Innovative Quality Management Across the Value Chain: Industry Insights, Case Studies and Best Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
221
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9783031300882

Virtual and Innovative Quality Management Across the Value Chain: Industry Insights, Case Studies and Best Practices (en Inglés)

Marc Helmold (Autor) · Springer · Tapa Dura

Virtual and Innovative Quality Management Across the Value Chain: Industry Insights, Case Studies and Best Practices (en Inglés) - Helmold, Marc

Libro Físico

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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Virtual and Innovative Quality Management Across the Value Chain: Industry Insights, Case Studies and Best Practices (en Inglés)"

This book provides professionals and academics with a holistic and practical approach to virtual and innovative quality management (QM) throughout the business value chain. It describes how to manage the value change from the supply side combining all functions of the value chain and contains best practices in performance, particularly in the production, trading, service, and information industries. It explores such topics as integrated management systems (IMS), extended reality, artificial intelligence, and environmental social governance (ESG). Industry examples and case studies are used to reveal the diversity of opportunities for QM methodologies and principles. This book is an ideal guide for professionals and practitioners who wish to incorporate QM concepts to achieve a competitive advantage across all business functions.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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