Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Viewpoints on Interventions for Learners With Disabilities: 33 (Advances in Special Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781787430907

Viewpoints on Interventions for Learners With Disabilities: 33 (Advances in Special Education) (en Inglés)

Festus E. Obiakor (Autor) · Emerald Group Pub · Tapa Dura

Viewpoints on Interventions for Learners With Disabilities: 33 (Advances in Special Education) (en Inglés) - Festus E. Obiakor

Libro Físico

$ 229.924

$ 287.405

Ahorras: $ 57.481

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Viewpoints on Interventions for Learners With Disabilities: 33 (Advances in Special Education) (en Inglés)"

Interventions in special education are results of advocacy, legislation, litigation, research, and trends. Since interventions come in many forms, they represent multidimensional viewpoints and perspectives and need to be handled with professional care, integrity, fidelity. This book highlights the fact there are skill-sets needed to work with divergent disability categories. The chapters begin with introducing readers to contextual bases of interventions for learners with disabilities and end with futuristic perspectives that go beyond tradition. Other chapters focus on students with learning disabilities, emotional and behavioral disorders, and intellectual disabilities. Additional chapters focus on students who are deaf and hard of hearing, and students with visual impairments, autism, severe disabilities, traumatic brain injury, speech and language impairments, and physical and other health impairments. This volume presents the voices of leaders in the field of special education and addresses critical issues related to identification, assessment, labeling, placement, and instruction. Furthermore, it responds to what makes special education "special." Not only does this volume present historical contexts, it also authenticates the legitimacy of helping all learners to maximize their fullest potential, the real essence of special education. To a large extent, this book will be an excellent resource for undergraduate and graduate students, regular educators, special educators, educator preparation professionals, researchers, scholars, and practitioners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes