Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Using Mobiles in Early Childhood and Elementary Settings (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.0 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN13
9781648022821

Using Mobiles in Early Childhood and Elementary Settings (en Inglés)

Deaton, Cynthia C. M. ; Linder, Sandra M. ; Herron, Josh (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Using Mobiles in Early Childhood and Elementary Settings (en Inglés) - Deaton, Cynthia C. M. ; Linder, Sandra M. ; Herron, Josh

Libro Nuevo

$ 110.690

$ 138.362

Ahorras: $ 27.672

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Using Mobiles in Early Childhood and Elementary Settings (en Inglés)"

Mobile learning is a primary learning format in the education of young children from birth through 6th grade. This format has been found to have a positive impact on the academic achievement, self-efficacy, motivation, and learning attitudes of students, including those with special needs (Ciampa, 2014; Hwang, 2014; Nikou & Economides, 2018; Xie, Basham, Marino & Rice, 2018). In both formal and informal learning contexts, mobile learning affords opportunities to innovate and explore new forms of authentic experiences, meaning-making, and creativity with untethered technology (Choi, Land, & Zimmerman, 2018; Schuck, Kearney & Burden, 2017). Using Mobiles in Early Childhood and Elementary Settings acts as a springboard to expand discussions surrounding how mobiles might best be situated in contexts relating to young children. With a focus on early childhood and elementary settings, this edited book both expands the definition of mobiles to encompass digital-physical tools (e.g. Osmo, probeware) and wearables. It also provides insight into how intentional integration of mobiles supports the development and practice of both in-service and preservice teachers working with students in early childhood and elementary settings.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes