Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding History Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Tema
sociales
Colección
ciencias sociales
Año
2003
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0335212719
ISBN13
9780335212712
N° edición
1

Understanding History Teaching (en Inglés)

Chris Husbands; Alison Kitson; Anna Pendry (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Understanding History Teaching (en Inglés) - Chris Husbands; Alison Kitson; Anna Pendry

Libro Nuevo

$ 53.212

$ 88.687

Ahorras: $ 35.475

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding History Teaching (en Inglés)"

"Understanding History Teaching is an enjoyable read with a logical and flowing structure. It lives up to its goal of appealing to both academic and professional readers with both academic depth and real insights and opportunities for the professional teacher to draw from. It presents its data and interpretations in a manner which does not avoid the issues revealed within the research but has an uplifting effect on the reader and leaves them feeling optimistic about the quality of History teaching in UK secondary schools."Robert Wyness, Student, De Montfort University, Leicester,UK* Why do we teach and learn about the past?* How is history taught in schools?* What are the influences on the way teachers teach and pupils learn about the past?History is one of the most ideologically disputed of school subjects. Over the past generation, the subject has experienced fundamental changes in content, pedagogy and approach. This book is the first detailed account of the way history is taught in schools to be published for 30 years. Drawing on fieldwork in comprehensive schools, and on research studies worldwide, the authors pose fundamental questions about the way teachers teach and learners learn. They consider its purposes on teaching about the past in a world of accelerating change. The book sets out to explore the realities of classroom history teaching and to offer pointers for the development on the subject in a new century.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes