Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Social Inquiry, Transforming Social Action: New Paradigms for Crossing the Theory/Practice Divide in Universities and Communities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
301
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.7 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781461369813

Transforming Social Inquiry, Transforming Social Action: New Paradigms for Crossing the Theory/Practice Divide in Universities and Communities (en Inglés)

Sherman, Francine T. ; Torbert, William R. (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Transforming Social Inquiry, Transforming Social Action: New Paradigms for Crossing the Theory/Practice Divide in Universities and Communities (en Inglés) - Sherman, Francine T. ; Torbert, William R.

Libro Nuevo

$ 321.214

$ 338.120

Ahorras: $ 16.906

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Social Inquiry, Transforming Social Action: New Paradigms for Crossing the Theory/Practice Divide in Universities and Communities (en Inglés)"

John F. Kerry United States Senator If we are to reinvigorate and reinforce civic participation in this country at a time when our society is increasingly fragmented and highly technologically based, we must find a way to unite distinct communities, such as universities, regional and non-profit organizations, and families. We must find ways to link academicians, students, teachers, and professionals with the reality of events and circumstances so that theories and ideas mightily pursued within the "ivory tower" are connected to social reality and useful. As the editors and contributors in this volume point out, the way to bridge theory/practice divide is not merely to interpret and report on circumstances of the real-world; but rather, to deconstruct the separate and distinct communities that exist within our society and actively engage other communities to realize a continuum of mutual understanding, collaboration, and action. It is crucial to include our nation's public schools in this new approach of social inquiry and social action. Improving and creating educational opportunity for all children in the United States has been an ongoing critical federal issue. We know that when children achieve in school they have a much greater chance of living healthy, productive adult lives that will benefit themselves and society, and we know that increasing the base of stakeholders in children's education yields those positive results.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes