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portada Tourism Marketing: A Strategic Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
330
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781774636954
N° edición
1

Tourism Marketing: A Strategic Approach (en Inglés)

Ray, Nilanjan ; Das, Dilip Kumar ; Kumar, Raj (Autor) · Apple Academic Press · Tapa Blanda

Tourism Marketing: A Strategic Approach (en Inglés) - Ray, Nilanjan ; Das, Dilip Kumar ; Kumar, Raj

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Tourism Marketing: A Strategic Approach (en Inglés)"

Tourism Marketing: A Strategic Approach presents a variety of practical application tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves effective in tourism marketing. The volume considers overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure in discussing the efficiency of good strategies and practices and their impact on business and economic growth. Tourism is one of the fastest growing industries, and in the next few decades, it will play a role in many fields, such human resources, national economic growth, and more.

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