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portada The Ways of Confucianism: Investigations in Chinese Philosophy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
1996
Idioma
Inglés
N° páginas
356
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 16.3 x 2.2 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN
081269340X
ISBN13
9780812693409
N° edición
1

The Ways of Confucianism: Investigations in Chinese Philosophy (en Inglés)

David S. Nivison (Autor) · Bryan Van Norden (Ilustrado por) · Open Court · Tapa Blanda

The Ways of Confucianism: Investigations in Chinese Philosophy (en Inglés) - Nivison, David S. ; Van Norden, Bryan

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Ways of Confucianism: Investigations in Chinese Philosophy (en Inglés)"

Confucianism is one of the most influential philosophical traditions in the world, with profound and challenging insights on human nature, virtue, ethical cultivation, and the foundations of morality and civilization. In this collection of essays, most never before published, Nivison presents nuanced and subtle interpretations of key thinkers from over two thousand years in the Confucian movement.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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