Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Semiotics of Information Systems: A Research Methodology for the Digital Age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
275
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.9 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9783031342981

The Semiotics of Information Systems: A Research Methodology for the Digital Age (en Inglés)

Leslie P. Willcocks (Autor) · John Mingers (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

The Semiotics of Information Systems: A Research Methodology for the Digital Age (en Inglés) - Mingers, John ; Willcocks, Leslie P.

Libro Nuevo

$ 305.235

$ 321.300

Ahorras: $ 16.065

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Semiotics of Information Systems: A Research Methodology for the Digital Age (en Inglés)"

The central concepts of information meaning, embodied cognition and semiotics are hugely relevant to contemporary organisations and personal and social lives. However, these concepts are not well understood and are frequently under-represented, misrepresented, and their importance seriously underplayed in the study of management. This is particularly noticeable in the study of the information systems and digital technologies that underpin so much of business operations, personal and social life, organisation, communication and management today. This book seeks to fill the obvious gap. It provides detailed understanding of fundamental concepts and develops a useable, integrative semiotics framework. The framework is grounded in rich social theory and philosophy, and, as the book demonstrates, provides a valuable exploratory and explanatory framework for researchers. This takes shape as a 12-step research process, that has the general features of most research methodologies but also provides distinctive rich resources for in-depth research into semiotically related phenomena. It will be of great interest to academics undertaking research in digital technologies and business model innovation, as well as scholars of research methodology, organisation studies, HRM, marketing and information systems.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes