Compartir
The Routledge Handbook of Positive Communication: Contributions of an Emerging Community of Research on Communication for Happiness and Social Change (en Inglés)
Muñiz Velázquez, José Antonio ; Pulido, Cristina M. (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
The Routledge Handbook of Positive Communication: Contributions of an Emerging Community of Research on Communication for Happiness and Social Change (en Inglés) - Muñiz Velázquez, José Antonio ; Pulido, Cristina M.
$ 251.286
$ 314.107
Ahorras: $ 62.821
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 24 de Julio y el
Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Routledge Handbook of Positive Communication: Contributions of an Emerging Community of Research on Communication for Happiness and Social Change (en Inglés)"
The Routledge Handbook of Positive Communication forms a comprehensive reference point for cross-disciplinary approaches to understanding the central role of communication in the construction of hedonic and eudemonic happiness, or subjective and psychological well-being. Including contributions from internationally recognized authors in their respective fields, this reference uses as its focus five main scenarios where communication affects the life of individuals: mass and digital media, advertising and marketing communication, external and internal communication in companies and organizations, communication in education, and communication in daily life interactions.