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portada The Routledge Companion to the History of Retailing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
534
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138675087
N° edición
1

The Routledge Companion to the History of Retailing (en Inglés)

Stobart, Jon ; Howard, Vicki (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Routledge Companion to the History of Retailing (en Inglés) - Stobart, Jon ; Howard, Vicki

Libro Nuevo

$ 186.457

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Routledge Companion to the History of Retailing (en Inglés)"

Retail history is a rich, cross-disciplinary field that demonstrates the centrality of retailing to many aspects of human experience, from the provisioning of everyday goods to the shaping of urban environments; from earning a living to the construction of identity. Over the last few decades, interest in the history of retail has increased greatly, spanning centuries, extending to all areas of the globe, and drawing on a range of disciplinary perspectives. By offering an up-to-date, comprehensive thematic, spatial and chronological coverage of the history of retailing, this Companion goes beyond traditional narratives that are too simplistic and Euro-centric and offers a vibrant survey of this field. It is divided into four broad sections: 1) Contexts, 2) Spaces and places, 3) People, processes and practices and 4) Geographical variations. Chapters are written in an analytical and synthetic manner, accessible to the general reader as well as challenging for specialists, and with an international perspective.This volume is an important resource to a wide range of readers, including marketing and management specialists, historians, geographers, economists, sociologists and urban planners.

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El libro está escrito en Inglés.
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