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portada The Role of Psychological Reactance in Human-Computer Interaction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
143
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9783030303129

The Role of Psychological Reactance in Human-Computer Interaction (en Inglés)

Patrick Ehrenbrink (Autor) · Springer · Tapa Blanda

The Role of Psychological Reactance in Human-Computer Interaction (en Inglés) - Ehrenbrink, Patrick

Libro Nuevo

$ 79.158

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Role of Psychological Reactance in Human-Computer Interaction (en Inglés)"

This book provides an in-depth investigation on the psychological phenomenon "reactance" in the context of Human-Computer Interaction (HCI). The author argues that the complexity and autonomy of modern technology can sometimes be overwhelming and can then be perceived as a threat to freedom by its users, thereby diminishing acceptance. The book investigates if and how this is the case and provides strategies to regain the lost acceptance. Topics include relevance of reactance on HCI, triggers for reactance, consequences of reactance, measurement of reactance, and countermeasures to reactance.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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