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portada The Proustian Quest (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1992
Idioma
Inglés
N° páginas
324
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0814714706
ISBN13
9780814714706

The Proustian Quest (en Inglés)

William C. Carter; Jeffrey Lange (Autor) · Nyu Press · Tapa Dura

The Proustian Quest (en Inglés) - William C. Carter; Jeffrey Lange

Libro Nuevo

$ 135.211

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Proustian Quest (en Inglés)"

"An ambitious study, the fruit of sustained work over many years. Professor Carter's book deploys a stunning knowledge of Proust and places Carter among the first line of Proust scholars in the country."—Roger Shattuck,Boston University The Proustian Quest is the first full-length study that explores the influence of social change on Proust's vision. In Remembrance of Things Past, Proust describes how the machines of transportation and communication transformed fashion, social mores, time-space perception, and the understanding of the laws of nature. Concentrating on the motif of speed, Carter establishes the centrality of the modern world to the novel's main themes and produces a far- reaching synthesis that demonstrates the work's profound structural unity.

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El libro está escrito en Inglés.
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