Comenzó HOT SALE Hasta 50% en importados + ENVIO GRATIS en todos los pedidos!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The man Nobody Knows (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2000
Idioma
Inglés
N° páginas
102
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.4 x 13.9 x 1.3 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN
1566632943
ISBN13
9781566632942

The man Nobody Knows (en Inglés)

Bruce Barton (Autor) · Ivan R. Dee Publisher · Tapa Blanda

The man Nobody Knows (en Inglés) - Barton, Bruce

Libro Nuevo

$ 26.866

$ 53.731

Ahorras: $ 26.866

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The man Nobody Knows (en Inglés)"

Bruce Barton's 1925 effort to reconfigure Jesus for the Roaring Twenties turned into one of the great best-sellers of the century. In The Man Nobody Knows, Barton depicted Christ as a man's man, not the meek, effeminate figure he had encountered in Sunday School. No Puritan or Prohibitionist, this Jesus turned water into wine and was "the most popular dinner guest in Jerusalem." Here was the world's first advertising man, whose parables sparkled as models for modern jingle writers. (Barton had co-founded the celebrated advertising firm of Batten, Barton, Durstine and Osborne.) Here was Christ, the world's greatest business executive, who "picked up twelve men from the bottom ranks of business and forged them into an organization that conquered the world." When in the 1950s Barton felt compelled to revise his often-reprinted book for a new generation, he blurred its focus. In this new edition, the historian Richard Fried revives the primary source in Barton's original language. Mr. Fried explores the book's rich insights into the culture of the 1920s, revealing not only the union of religion and business but changing attitudes toward consumption and leisure, sexuality and the roles of men and women.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes