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portada The joy of Missing Out: #Jomo: How to Embrace Solitude and Shun Fomo for Good (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781786857934

The joy of Missing Out: #Jomo: How to Embrace Solitude and Shun Fomo for Good (en Inglés)

Clara Delaney (Autor) · Summersdale · Tapa Dura

The joy of Missing Out: #Jomo: How to Embrace Solitude and Shun Fomo for Good (en Inglés) - Clara Delaney

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The joy of Missing Out: #Jomo: How to Embrace Solitude and Shun Fomo for Good (en Inglés)"

Embrace the transformative power of solitude, self-care and silence Do you often experience FOMO – the fear of missing out? If so, this is the book you’ve been waiting for. It’s time to start missing out on peer pressure and making time for the things that bring you true happiness. This friendly little book is full of restorative bite-sized tips to help you celebrate the joys of quality time alone, and discover the importance of nurturing your own well-being. Forget FOMO, here’s to JOMO.  

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El libro está escrito en Inglés.
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