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portada The Great 8 Pillars: ROI-Driven Marketing for Manufacturing Companies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.9 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9781544544076

The Great 8 Pillars: ROI-Driven Marketing for Manufacturing Companies (en Inglés)

Christopher Peer (Autor) · Lioncrest Publishing · Tapa Dura

The Great 8 Pillars: ROI-Driven Marketing for Manufacturing Companies (en Inglés) - Peer, Christopher

Libro Físico

$ 53.916

$ 67.395

Ahorras: $ 13.479

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Great 8 Pillars: ROI-Driven Marketing for Manufacturing Companies (en Inglés)"

Many manufacturing business owners see marketing as nothing more than smoke and mirrors.When they do invest in marketing, they expect a measurable return on their investment. It doesn't help when marketing executives themselves get addicted to the rhythms of tactical efforts and focus on generating output instead of outcomes. That "more, more, more" approach results in a reactive, whack-a-mole cycle that delivers burnout, turnover, and increased costs instead of long-term ROI. Before long, marketing itself seems pointless.Christopher Peer knows there's another way.Informative and accessible, The Great 8 Pillars: ROI-Driven Marketing for Manufacturing Companies offers a step-by-step tutorial on crafting marketing strategies and value propositions, establishing ROI-driven goals, and defining key performance indicators. Chris teaches readers to build a professional marketing infrastructure that consistently delivers a return on investment-and to value marketing in the process.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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